Monday 24 December 2012

Pengenalan

Assalamualaikum semua..

saya wujudkan blog ini untuk berkongsi dengan semua mengenai produk diet alpha lipid... setelah 2 bulan mengalami sendiri pengalaman menggunakan produk ini, ia tidak langsung mengecewakan, jika dulu saya memakai jeans dengan saiz 34, kini setelah 2 bulan saya telah boleh kembali menyarung jean dengan saiz 30..menarik kan?..selepas melahirkan anak berat saya naik sehingga 80kg dan tidak turun2 sehinggalah saya mencuba produk alpha lipid.. Sebelum itu pelbagai produk telah saya cuba termasuklah pergi ke slimming world, london weight management , dan banyak lagi produk namun semuanya mengecewakan. Hampir mencecah berbelas ribu rasanya saya telah habiskan dalam masa 2 tahun ini, namun akhirnya mencuba produk alpha lipid dengan hanya RM450 untuk sebulan, hasilnya amat memuaskan..dengan diet yang tidak terlalu ketat seperti produk-produk lain, diet karbohidrat yang dicadangkan amat memuaskan hati saya..

Kepada yang berada di Johor Bahru dan berminat untuk mencuba produk ini boleh menghubungi saya di talian 019-7787888 (Puan Zana). Jomlah semua sama-sama kita kelihatan cantik dan menjaga kesihatan untuk kebahagiaan dimasa akan datang


No comments:

Post a Comment